ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ NEWSLETTER ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
logo H ηλεκτρονική ανάγνωση όπως δεν τη "διαβάσατε" ποτέ
Share |
Διαβάστε...:
  E-readers: Τα παιδιά του κόσμου μαθαίνουν ανάγνωση  Οι τρεις κανόνες επιτυχίας στις πωλήσεις e-books  Black Crown: Το gaming στον κόσμο των εκδόσεων  
περισσότερα...   rss
 
 
Με αφορμή την Επικαιρότητα
Θέσεις, Απόψεις, Συνεντεύξεις
Τα eBooks και οι συντελεστές τους
Οι συσκευές ανάγνωσης και το λογισμικό τους
Το Αλφαβητάρι της ηλεκτρονικής ανάγνωσης
Η Αλίκη στο Σχολείο των Προκλήσεων (υλικά)
Επιληψία, Αγάπη μου (υλικά)
 


Χρήσιμα links

EKEBI:Παρατ/ριο Ψηφ.Βιβλίου

Εθνική Βιβλιοθήκη (ψηφιακά)

Ψηφ. Βιβλιοθήκη Βουλής

Ανέμη-Ψηφ. Βιβλ. Παν.Κρήτης

Ψηφ. Συλλογές Ε.Λ.Ι.Α

Ψηφ. Βιβλιοθήκη Ίδρ.Ευγενίδου

Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού

 
Βρίσκεστε εδώ: Ηλεκτρονική Ανάγνωση / Με αφορμή την Επικαιρότητα / Οι τρεις κανόνες επιτυχίας στις πωλήσεις e-books
Επιστροφή Εκτύπωση
 

Οι τρεις κανόνες επιτυχίας στις πωλήσεις e-books

   
Η αγορά του διαδικτύου είναι ένα ρινγκ όπου ανεξάρτητοι συγγραφείς ανταγωνίζονται τα μεγάλα ονόματα στο χώρο των εκδόσεων. Οι μεγαλοεκδότες έχουν σαφές πλεονέκτημα, εφόσον η δύναμη του ονόματός τους και μόνο αρκεί για να προσελκύσουν αναγνώστες. Οι ανεξάρτητοι εκδότες-συγγραφείς χρειάζεται να αγωνιστούν σκληρά ακόμα και για το παραμικρή ένδειξη πως το αναγνωστικό κοινό γνωρίζει την ύπαρξή τους. Βασικός όρος για να ξεπεράσουν «οι μικροί» το εγγενές μειονέκτημά τους είναι η τήρηση των τριών εξής κανόνων: Δημιουργία brand, μάρκετινγκ σχέσεων και παραγωγή ποιοτικών βιβλίων.

Κανόνας 1ος: Δημιουργία brand
Οι επιτυχημένοι συγγραφείς δεν γράφουν απλά, αλλά χτίζουν καριέρες. Οι συγγραφείς των bestsellers σε γενικές γραμμές δεν γίνονται δεκτοί στον αστερισμό των αναγνωρισμένων και αναγνωρίσιμων χάρη στις πωλήσεις ενός και μόνου βιβλίου. Επιτυχημένος συγγραφέας είναι εκείνος που έχει καταφέρει να γίνει γνωστός σε μία niche αγορά. Εκείνος που χτίζει καριέρα. Καταπιάνεται μΆ ένα μονάχα λογοτεχνικό είδος και ουσιαστικά πουλάει ένα ξεκάθαρο και συγκροτημένο brand. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τρεις τρόπους: α) Ο συγγραφέας γνωρίζεται με το κοινό του και γράφει ειδικά σκεπτόμενος τι περιμένει το κοινό του απΆ αυτόν. β) Τα συγκεντρώνει όλα στην ιστοσελίδα του. Ένα μεγάλο κομμάτι της καριέρας είναι το καλοστημένο website. Οι αναγνωρισμένοι συγγραφείς συμπεριφέρονται λες και ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από την online παρουσία τους – και δικαιολογημένα, αφού το δικαίωμα αυτό τους το έχει παραχωρήσει το κοινό τους. γ) Είναι ο εαυτός του. Για να έχει μια επιτυχημένη καριέρα ως συγγραφέας, δε γίνεται trendy αλλά παραμένει ο εαυτός του.

Κανόνας 2ος: Μάρκετινγκ σχέσεων
Οι αναγνώστες σήμερα αγοράζουν περισσότερα βιβλία στο διαδίκτυο παρά στα βιβλιοπωλεία. ¶ρα όποιος θέλει να πουλήσει περισσότερα βιβλία, ξεκινάει από τους online διανομείς. Βασικά για να πουλήσεις περισσότερο απΆ οτιδήποτε στο διαδίκτυο, απαιτείται η καλλιέργεια σχέσεων. Το internet άλλωστε δεν είναι παρά σχέσεις εξ αποστάσεως. Οι συγγραφείς που θα χτίσουν καλές σχέσεις online θα πουλήσουν περισσότερα βιβλία. Βέβαια, είναι γνωστό ότι οι διαδικτυακές σχέσεις αργούν να «μεγαλώσουν». Χρειάζεται αυτοπειθαρχία και δέσμευση για online παρουσία σε καθημερινή βάση, αλλά ταυτόχρονα και η διαβεβαίωση πως το περιεχόμενο που προβάλλεται δεν αποσκοπεί μόνο σε «τοποθέτηση προϊόντων», ήτοι βιβλίων. Πρέπει επίσης να αντικατοπτρίζει τις σκέψεις και τα ενδιαφέροντα του κοινού.

Κανόνας 3ος: Ποιοτικό βιβλίο
Η δημιουργία ποιοτικών βιβλίων είναι ικανή συνθήκη για την αύξηση των πωλήσεων, αλλά όχι αναγκαία. Έστω ότι, ο συγγραφέας που αποσκοπεί στην επιτυχία θα πρέπει να προσπαθεί να γράψει όσο καλύτερα μπορεί. Ζητάει από τους γύρω του σχόλια ουσίας και δε βιάζεται να δημοσιεύσει. Ο χρυσός κανόνας είναι, ετοιμάζω τουλάχιστον δέκα γραφές και τις δίνω σε τουλάχιστον δέκα αναγνώστες για να τις σχολιάσουν. Ας μην ξεχνάμε και το εξώφυλλο: ο χαρακτήρας και η δυναμική του πρέπει να προδιαθέτει για τον χαρακτήρα και τη δυναμική της γραφής, άρα μπορεί να χρειαστεί η συμβολή επαγγελματία γραφίστα ο οποίος θα σχεδιάσει ένα εξώφυλλο που πραγματικά ξεχωρίζει. Ένα ακόμα σημαντικότατο στοιχείο είναι η καλή επιμέλεια: Η καλή επιμέλεια κάνει το καλό βιβλίο. Στην περίπτωση του εκδότη-συγγραφέα, απαιτούνται οι υπηρεσίες ενός επαγγελματία επιμελητή-διορθωτή. Το τελικό προϊόν πρέπει νΆ ανταποκρίνεται στις επιθυμίες του κοινού, σε αυτά που θέλουν να διαβάσουν. Το κλειδί για τη συγγραφή δημοφιλών βιβλίων είναι να γνωρίζει ο συγγραφέας τι θέλει το κοινό του, να το κάνει προσβάσιμο και να το παρέχει ως βιβλίο χωρίς ελαττώματα.

Η πώληση βιβλίων είναι μακρά διαδικασία.
Φροντίστε το brand σας. Χτίστε γερές σχέσεις. Δημοσιεύστε ποιοτικά βιβλία. Εάν θυμάστε αυτούς τους τρεις βασικούς κανόνες είναι σίγουρο πως το κοινό σας θα μεγαλώσει. Ωστόσο καμία από τις στρατηγικές αυτές δεν εφαρμόζεται από τη μία μέρα στην άλλη, όλες θα πρέπει να αναπτυχθούν σταδιακά και προσεκτικά.


Πηγή: Μπεθ Μπέικον, digitalbookworld.com








footer splitter
                 
 
Marginalia
arrows Πού απευθύνεται
 
Ηλεκτρονική Ανάγνωση
arrows Με αφορμή την Επικαιρότητα
arrows Θέσεις, Απόψεις, Συνεντεύξεις
arrows Τα eBooks και οι συντελεστές τους
arrows Οι συσκευές ανάγνωσης και το λογισμικό τους
arrows Το Αλφαβητάρι της ηλεκτρονικής ανάγνωσης
arrows Η Αλίκη στο Σχολείο των Προκλήσεων (υλικά)
arrows Επιληψία, Αγάπη μου (υλικά)
 
Υπηρεσίες multiimedia
arrows Από το χαρτί (και όχι μόνο) στην οθόνη…
arrows Σχεδιασμός, παραγωγή πολυμεσικού περιεχομένου και σελιδοποίηση
arrows Συγκρότηση eBook
arrows Περιεχόμενο στο Διαδίκτυο: Πέρα από την ιστοσελίδα
footer bot