ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ NEWSLETTER ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
logo H ηλεκτρονική ανάγνωση όπως δεν τη "διαβάσατε" ποτέ
Share |
Διαβάστε...:
  E-readers: Τα παιδιά του κόσμου μαθαίνουν ανάγνωση  Οι τρεις κανόνες επιτυχίας στις πωλήσεις e-books  Black Crown: Το gaming στον κόσμο των εκδόσεων  
περισσότερα...   rss
 
 
Με αφορμή την Επικαιρότητα
Θέσεις, Απόψεις, Συνεντεύξεις
Τα eBooks και οι συντελεστές τους
Οι συσκευές ανάγνωσης και το λογισμικό τους
Το Αλφαβητάρι της ηλεκτρονικής ανάγνωσης
Η Αλίκη στο Σχολείο των Προκλήσεων (υλικά)
Επιληψία, Αγάπη μου (υλικά)
 


Χρήσιμα links

EKEBI:Παρατ/ριο Ψηφ.Βιβλίου

Εθνική Βιβλιοθήκη (ψηφιακά)

Ψηφ. Βιβλιοθήκη Βουλής

Ανέμη-Ψηφ. Βιβλ. Παν.Κρήτης

Ψηφ. Συλλογές Ε.Λ.Ι.Α

Ψηφ. Βιβλιοθήκη Ίδρ.Ευγενίδου

Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού

 
Βρίσκεστε εδώ: Ηλεκτρονική Ανάγνωση / Με αφορμή την Επικαιρότητα / Black Crown: Το gaming στον κόσμο των εκδόσεων
Επιστροφή Εκτύπωση
 

Black Crown: Το gaming στον κόσμο των εκδόσεων

   
Περισσότεροι από 6.000 χρήστες έχουν εγγραφεί στο Black Crown Project, την online gaming εμπειρία αφήγησης της Random House από τον Μάιο του 2013, οπότε και ξεκίνησε.

Υπεύθυνος για την πλοκή του παιχνιδιού είναι ο νεοφώτιστος συγγραφέας Ρομπ Σέρμαν, ο οποίος ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές σπουδές του στο Πανεπιστήμιο του Exeter. Στο κέντρο της αφήγησης βρίσκεται το Ινστιτούτο Γουίντσιθ, στο οποίο νέοι παίκτες τοποθετούνται αρχικά ως γραμματείς ΓΆ με αποστολή την κατηγοριοποίηση και ανάλυση των προσωπικών αρχείων που ανήκαν στους γνωστότερους εξερευνητές παγκοσμίως.

Με βάση την πλατφόρμα Storynexus της Failbetter Games, οι χρήστες ακολουθούν το story του παιχνιδιού, «ξεκλειδώνοντας» νέα strands της πλοκής, αποκτώντας items και αυξάνοντας το status τους μέσω μικρο-πληρωμών. Το Black Crown Project αποτελεί την πρώτη προσπάθεια από μια μεγάλη εκδοτική εταιρεία να φέρει το gaming στην online συγγραφή αφηγηματικών έργων, εφόσον το story εξελίσσεται παράλληλα με τις κινήσεις των χρηστών.

Ο εκδότης Νταν Φράνκλιν αποκάλυψε πως από το σύνολο των χρηστών, περίπου το 5%, ήτοι 300 άτομα, έχουν «αγοράσει» in-game συνάλλαγμα με πραγματικό χρήμα προκειμένου να προσχωρήσουν το παιχνίδι και να αναπτύξουν το περιβάλλον πιο γρήγορα.

Σε μια συνέντευξη που έδωσε στο  games blog της βρετανικής εφημερίδας Guardian, ο Φράνκλιν είπε πως αυτοί οι αριθμοί αντιπροσωπεύουν «μία καλή αρχή», συμπληρώνοντας ταυτόχρονα ότι επιθυμεί να δει «τρεις ή τέσσερεις φορές περισσότερους χρήστες. Χρειάζεται να αυξήσουμε το συνολικό αριθμό ατόμων που ανοίγουν λογαριασμό: θέλουμε περισσότερους ανθρώπους και θα ήθελα να τους δω να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στο παιχνίδι».

Περισσότερο υλικό προστίθεται στο δωρεάν Black Crown Project κάθε δεύτερη εβδομάδα και η ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου αναμένεται το Σεπτέμβρη.

Ο Φράνκλιν είπε επίσης πως η Random House σκέφτεται ήδη το επόμενο βήμα σε συνεργασία με τον συγγραφέα-σεναριογράφο του παιχνιδιού. «Το βλέπουμε ως εξής: Αυτή είναι η πρώτη σεζόν και το παιχνίδι θα μπορούσε να τελειώσει μόλις φτάσει στο τέλος της – μια λογική εξέλιξη – ή θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε με μια δεύτερη σεζόν. Κατέχουμε τα δικαιώματα του λογισμικού, της εμπορική εκμετάλλευσης, της δραματοποίησης, αλλά είναι σκληρή δουλειά να γράφουμε επάνω σ αυτή την πλατφόρμα και μάλιστα με τον συγκεκριμένο τρόπο. Ο Ρομπ μπορεί να θελήσει να κάτσει να γράψει μερικές ιστορίες αντί για σενάρια στο Black Crown Project.»

Σύμφωνα με τον Φράνκλιν, η παραδοσιακή στρατηγική μάρκετινγκ για τα free-to-play online games έπρεπε να αλλάξει στο Black Crown, το development του οποίου έγινε σε συνεργασία με την Failbetter και Popleaf, λέγοντας: «Η υπάρχουσα λογική ορίζει: κυκλοφορία, μάρκετινγκ-διαφήμιση κι έπειτα προχωράμε στο επόμενο. Αλλά εδώ έχουμε ένα μακροπρόθεσμο project. Έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας και όσο δε με πιέζουν να βελτιώσω την απόδοσή του game, εγώ ο ίδιος θέλω να το δω να πηγαίνει καλύτερα. Το να έχεις κάτι που παραμένει ζωντανό για τρεις ή και τέσσερεις μήνες προϋποθέτει εντελώς νέα συμπεριφορά. Έχουμε έναν καταπληκτικό νέο συγγραφέα και ο τρόπος που δουλεύουμε είναι τέτοιος που μαθαίνουμε ταυτόχρονα για κάτι πρωτόγνωρο στην αγορά. Θέλω οπωσδήποτε να δω περισσότερους ανθρώπους να παίρνουν απόλαυση από το παιχνίδι.»

(Το Black Crown Project μπορείτε να το βρείτε στη διεύθυνση
http://www.blackcrownproject.com/s  )


Πηγή: The Bookseller



footer splitter
                 
 
Marginalia
arrows Πού απευθύνεται
 
Ηλεκτρονική Ανάγνωση
arrows Με αφορμή την Επικαιρότητα
arrows Θέσεις, Απόψεις, Συνεντεύξεις
arrows Τα eBooks και οι συντελεστές τους
arrows Οι συσκευές ανάγνωσης και το λογισμικό τους
arrows Το Αλφαβητάρι της ηλεκτρονικής ανάγνωσης
arrows Η Αλίκη στο Σχολείο των Προκλήσεων (υλικά)
arrows Επιληψία, Αγάπη μου (υλικά)
 
Υπηρεσίες multiimedia
arrows Από το χαρτί (και όχι μόνο) στην οθόνη…
arrows Σχεδιασμός, παραγωγή πολυμεσικού περιεχομένου και σελιδοποίηση
arrows Συγκρότηση eBook
arrows Περιεχόμενο στο Διαδίκτυο: Πέρα από την ιστοσελίδα
footer bot